在这里只做自己。

  Northfish  
Unintended - Muse

You could be my unintended
你是我未曾预想的

Choice to live my life extended
选择丰富了我的生命

You could be the one I'll always love
你是我永远的挚爱

You could be the one who listens
你就是那个倾听

to my deepest inquisitions
我内心诉求的人

……


你就是那样的人,我亲爱的。

KISS YOU.

 @不忘初心的黑羽恒 


时空港:

简单的吉他和弦伴奏,配合主唱优美的嗓音和出彩的假声技巧,再加上过耳不忘绝对吸引你的旋律,以及有些悲伤的结尾,使得这首并不激昂华彩的情歌拥有最打动人心的力量,值得一遍遍仔细回味。好歌不再于配乐有多么的宏伟,歌词有多么的华丽。感动自己,就是最值得收藏的。




歌词:

You could be my unintended
你是我未曾预想的

Choice to live my life extended
选择丰富了我的生命

You could be the one I'll always love
你是我永远的挚爱

You could be the one who listens
你就是那个倾听

to my deepest inquisitions
我内心诉求的人

You could be the one I'll always love
你是我永远的挚爱

I'll be there as soon as I can
我恨不得飞到你的身边

But I'm busy mending broken pieces
但是我在舔舐自己

of the life I had before
从前受伤的灵魂

First there was the one who challenged
曾经有人打乱了

All my dreams and all my balance
我所有的梦扰乱了我的心

She could never be as good as you
她哪能及你呢

You could be my unintended
你是我未曾预想的

Choice to live my life extended
选择丰富了我的生命

You should be the one I'll always love
你是我永远的挚爱

I'll be there as soon as I can
我恨不得飞到你的身边

But I'm busy mending broken pieces of the life
但是我在舔舐自己

I had before
从前受伤的心灵

I’ll be there as soon as I can
我恨不得飞到你的身边

But I'm busy mending broken pieces of the
但是我在舔舐自己

life I had before
从前受伤的灵魂

Before you
在你以前


评论
热度(11)
© Northfish | Powered by LOFTER