在这里只做自己。

  Northfish  
End Of May - Keren Ann

轻声冷静的歌,颇有风格的女声。

旋律线的快速折叠反复哲人般地在讲故事。 @不忘初心的黑羽恒 

什么:

Not Going Anywhere- Keren Ann

 

人们来来去去

我哪里也不去

 

 

 

 

This is why I always wonder

这就是为什么我总是惊讶

I'm a pond full of regrets

我心中充满后悔

I always try to not remember rather than forget

我总是努力不去记住并非忘记

 

这就是为什么我总是低语

This is why I always whisper

这就是为什么我总是低语

When vagabonds are passing by

当流浪汉经过这里

I tend to keep myself away from their goodbyes

我总是让自己远离他们的道别

 

潮水沿着海湾起起落落

Tide will rise and fall along the bay

潮水沿着海湾起起落落

and I'm not going anywhere

而我哪里也不去

I'm not going anywhere

我哪里也不去

People come and go and walk away

人们来来去去

but I'm not going anywhere

但是我哪里也不去

I'm not going anywhere

我哪里也不去

 

这就是为什么我总是低语

This is why I always whisper

这就是为什么我总是低语

I'm a river with a spell

我是一条被诅咒的河流

I like to hear but not to listen,

我想要所到而不是听

I like to say but not to tell

我想要说而不是告诉

 

这就是为什么我总是惊讶

This is why I always wonder

这就是为什么我总是惊讶

There's nothing new under the sun

阳光下没有新的东西

I won't go anywhere so give my love to everyone

我哪里也不去 去把我的爱给所有的人

 

潮水沿着海湾起起落落

Tide will rise and fall along the bay

潮水沿着海湾起起落落

and I'm not going anywhere

而我哪里也不去

I'm not going anywhere

我哪里也不去

People come and go and walk away

人们来来去去

but I'm not going anywhere

但是我哪里也不去

I'm not going anywhere

我哪里也不去

Tide will rise and fall along the bay

潮水沿着海湾起起落落

and I'm not going anywhere

而我哪里也不去

I'm not going anywhere

我哪里也不去

they come and go and walk away

人们来来去去

but I'm not going anywhere

但是我哪里也不去

I'm not going anywhere

我哪里也不去

they come and go and walk away

人们来来去去

but I'm not going anywhere

但是我哪里也不去

I'm not going anywhere

我哪里也不去

 

 

评论
热度(11)
© Northfish | Powered by LOFTER